Here we go again.

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/frati-bucuresteni-v-am-batut-la-mitocanie-si-nesimtire-smecher-de-cluj-%E2%80%93-video-32178.html

***

Duminică, 28 februarie, venind dinspre Oradea, înainte de a intra în Floreşti (un fel de Otopeni al Clujului, pentru necunoscători), o dubă cu număr de Bulgaria (XT 6985 XA), plină la refuz cu ţigani, a vrut să mă scoată de pe şosea. Eram cu maică-mea în maşină şi am tras amândoi o sperietură straşnică. După diverse mui şi puli arătate ciorilor, am sunat la 112, unde miliţia clujeană a promis că dă maşina în urmărire şi când îi prind mă sună.

Pe urmă un prieten îmi zice că dacă nu a avut loc nici un contact fizic între cele două maşini nu ai cum să dovedeşti că a avut intenţia repsectivă, chiar cu martori. Oare aşa e? Dacă printr-o minune reuşeau să-i prindă, intenţionam să-i acuz de tentativă de omor.

Ştiu că apelurile la 112 sunt monitorizate, iar acţiunile luate în consecinţă sunt ulterior evaluate de Uniunea Europeană.

***

Pe de altă parte, împreună cu un prieten, am reuşit (mai mult el, că se plimbă zilnic pe acolo) să curăţăm o zonă a Clujului (complexul Sigma) de şmecheraşi care parchează în mijlocul străzii. Da, sunăm de fiecare dată la miliţia comunitară, care în 5 minute a venit şi s-a apucat de ridicat maşini. Impresionant.

Un apel a day keeps the cocălar away!

17 responses to “Here we go again.

  1. Draga Basty, te rugam sa vii si pe la noi. Poti sa dormi in fotoliu si sa maninci ce-ti pofteste inima. Cind se face noapte, bagam fotoliul in casa. Estimez ca ai nevoie de aproximativ 18 luni sa cureti si zona Tei.

  2. Presimt că la voi acolo miliţia nu intervine aşa prompt. Crede-mă că noi încă ne revenim din uluială că am reuşit aşa ceva în Cluj.

    Pe viitor vom forma patrule de vânătoare pe această nişă.

  3. No, îi fain la Cluj. 😆

  4. Cred că de ceva vreme încoace Hudrea şi-a cumpărat cartea „How to comment like a retarded kid – For Dummies”, că abundează în lol-uri şi smile-uri.

    Da măcar îi succint.

  5. probabil, fisa postului nu-i permite sa fie mai elaborat in exprimare, alfel vedeai tu carnati de smile-uri.

  6. Mai, Hudrea se pricepe cel mai bine la „keep it short„…
    Basty, la noi intervine politia in sensul ca vine intretaiat. In rest, se aplica sistemul „mi-a luat mama strada, ca e mai smechera ca ma-ta”.

  7. eh, se observa nota de patriotism local exacerbat.
    in traducere libera postul asta se numeste „la NOI cocalarii sunt o raritate, iar politia de la NOI isi face treaba”.
    asa capata si sentinta hudrelui sens, nu credeti?

  8. surf, mai încet tată cu glucoza şi tutunul pe supt tejghea, că te apuci să faci ca seismografu’ şi raţionezi eronat.

  9. răilor!

  10. sa-mi bag pula de nu eram sigur ca am comentat ceva la postu’ asta.

  11. ni, ma, ca-ti gasii ardeleanu cu pricina.
    http://groparu.ro/memoirs-of-a-ghiseita/

  12. De-acum trebuie sa postam comentariile doar in ungureste? Sau cum? Explica-ne, ca eu nu vreau sa calc legea. Din greseala, cum l-as calca pe domnul Boc, de exemplu.

  13. despre ce vorbim?
    e vreo stire pe undeva, cumva? luminati-ma.

  14. da ma, uite ca am comentat. deci e ultima data cand mai avem de-a face cu cefereu’, da? de la anu’ joaca in liga 1 ferencvaros, da? bun.

  15. Activism cetatenesc, ce mai, sa-ti traiasca.

Lasă un răspuns

