Coerenţă. Cleme de rufe.

Cred că am descoperit un site mişto, se numeşte Tweeter. E nou… cred. Cred că mă apuc şi eu de tweetuit, că nu mai am puterea şi nici convingerea să mai scriu lung şi amuzant. Cred.

Aşadar, decât lung şi amuzant, mai bine scurt şi prost. Aşa a zis şi Darwin.

Îmi sforăie căţeaua de mută biroul de sub mine. Să nu mai zic că s-a tăvălit alaltăieri în ceva câcat găsit pe afară; a trebuit să mă îmbăiez în Domestos. Acum sunt translucent… ce fain!

Am făcut un site cadou pentru un club de airsoft din Scoţia; mi-a plăcut de ei cum se injurau pe teren. Proprietara clubului a zis mersi, oau, ce surpriză, thank you Basty, you deserve a blowjob. Pe urmă n-a mai dat nici un semn; de 4 săptămâni. Mă gândesc să-i trimit un mail cu un covrig în jurul unei puli de negru.

Hitler was right!! Donuts ARE delicious.

Urmăresc un nou serial cu aventurile vitejeşti ale soldaţilor americani prin Pacific. Azi m-am uitat la episodul trei, erau în vacanţă în Australia, după Guadalcanal. Plin de femei uşoare, futeau ăştia acolo de se cruceau cangurii. Accurate history that is!

Mă tot cheamă unul la cafea dis de dimineaţă şi nu mai ştiu cum să-l refuz. Cred că vrea să-mi pună mâna pe picior.

Am deschis listele pentru înscrierea în noul meu grup radical. Ne vom inspira după IRA şi fiecare pretendent va trece prin testul suprem de vitejie: epilarea inghinală. Cred că la închiderea înscrierilor voi fi singur, înconjurat de femei epilate. Săracul de mine 😦 …. (SCORE!)

Ce faceţi de Paşti? Eu o să mă prefac că a înviat Patrick Swayze: „Nobody puts Baby in the corner!!!!”

5 responses to “Coerenţă. Cleme de rufe.

  1. Paște Fericit și ție, Bibli!

  2. asta cu IRA vad ca e recurenta la tine. sper ca e vorba de un grup radical pe facebook, pe care ai ales sa-l botezi dupa pisica shmenoasa.

  3. ce-i aia facebook? si cu asta sper ca ti-am raspuns la intrebare.

  4. e ca atunci cand o tarfa pe care o stii de prin generala zice ca „viata e ca o succesiun de trepte pe care daca le urci cu spatele…” samd si alta pe care o cunosti tot cam din aceeasi perioada si e la fel de tarfa proasta zice ca ea „apreciaza asta”. da’ nu-ti bate capu’.

Lasă un răspuns

